Dostawa towaru
Zamówienia złożone w sklepie internetowym tanie-blachy.pl możemy dostarczyć pod dowolny adres na terenie Polski.
Transport zamówionego towaru realizowany jest za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej AW Polska.
Odbiór osobisty towaru
Zamówiony w sklepie internetowym towar możemy bezpłatnie dostarczyć do jednego z 10 punktów odbioru osobistego, których spis znajduje się tutaj. Podczas składania zamówienia należy wskazać punkt odbioru, z którego chcą Państwo odebrać towar osobiście. Warto pamiętać, aby dysponować odpowiednim środkiem transportu, ponieważ blacha płaska i trapezowa sprzedawana jest w arkuszach o długości 2 m.
Koszt dostawy towaru
Koszt wysyłki produktów mogą Państwo poznać, dodając wybraną ilość towaru do koszyka oraz wpisując miejsce dostawy. Cena dostawy towaru zależy bowiem zarówno od odległości, jak i wagi przesyłki.
Czas dostawy towaru
Warto pamiętać, że proces realizacji zamówienia następuje od momentu zaksięgowania przez nas płatności. Z chwilą otrzymania płatności rozpoczynamy realizację zamówienia, które dotrze do Państwa w ciągu 3-4 dni roboczych. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia, które wynikają z przyczyn od nas niezależnych.
Uwaga: w przypadku wysyłki towaru nie jest możliwa opcja płatności za pobraniem.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?
Podczas odbioru przesyłki należy ją dokładnie obejrzeć w obecności kuriera pod kątem uszkodzeń mogących powstać podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy zgłosić ten fakt kurierowi, który powinien w Państwa obecności sporządzić protokół szkody w 2 egzemplarzach. Należy zachować spisany przez kuriera protokół uszkodzeń, który będzie podstawą złożenia reklamacji. Prosimy skan lub kopię wysłać pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy lub e-mailem biuro@tanie-blachy.pl.